УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Кабінет пацієнта
Будь-ласка авторизуйтесь або зареєструйтесь
Телефони гарячих ліній
Урядова
1545
Міністерство охорони здоров'я
0-800-801-333
Тернопільська ОДА
097 828-75-27
Управління ОЗ Тернопільської ОДА
0352 52-10-71
0352 25-48-76
Новини
14:20, 13 листопада 2018
Уряд Японії надав фінансову допомогу у розмірі 78 985дол. США для Проекту модернізації медичного обладнання у Кременецькій районній клінічній лікарні.
11:25, 13 листопада 2018
Як часто ви призначали собі антибіотики, коли «щось задовго» хворіли грипом? Ви не лише неефективно лікувались (антибіотики діють на бактерії, а грип викликають віруси), а ще й збільшували ризик, що а..
12:46, 12 листопада 2018
13 листопада, за участі Надзвичайного та Повноважного Посла Японії в Україні пана Шігекі СУМІ та Голови політичного відділу Посольства Японії в Україні пана Дайсуке МІНАМІНО, відбудеться церемонія пер..
всі новини

Відбулася медична рада у Почаївській обласній психоневрологічній лікарні

5 лютого, за участі головного позаштатного спеціаліста-психіатра управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації Косовської Лесі Володимирівни відбулася медична рада у Почаївській обласній психоневрологічній лікарні.

Під час засідання обговорювалися наступні питання:

  1. «Аналіз діяльності закладу за 2017 рік, окреслення завдань на 2018 рік за результатами роботи»;

2. «Аналіз скарг, листів, звернень громадян, заходи по покращенню

     роботи із зверненнями громадян»;

Провівши обговорення даних питань, Медична рада вирішила:

                         По першому питанню:

  1. Роботу закладу в 2017 році вважати задовільною.
  2. Покращити виконання показників (проценту виконання ліжкоднів) шляхом налагодження тісної співпраці між закладом та районними психіатрами районів обслуговування з цілею покращення направлення пацієнтів для проходження стаціонарного лікування, вирішення питань соціально- трудової реабілітації.
  3. Переглянути терміни середнього перебування пацієнта на ліжку, зменшення даного показника до 50.
  4. Дотримуватися заходів по покращенню роботи з кадрами шляхом постійного підвищення кваліфікації медичного персоналу.
  5. Покращувати матеріально-технічну базу закладу, по мірі фінансування поновити м'ягкий інвентар, придбати комп'ютер, холодильник, твердий інвентар.
  6. Здійснювати заходи по забезпеченню якості лікувально-профілактичної допомоги згідно наказу МОЗ України від 28.09.2012 р. №752 «Про порядок контролю якості медичної допомоги», дотримуватися протоколів надання психіатричної допомоги.
  7. Виконувати заходи по покращенню санітарно-епідемічного стану закладу, неухильно дотримуватися положень регламентуючих наказів, режимів дезінфекції, здійснювати постійний мікробіологічний моніторинг.
  8. Дотримуватися безпеки та гігієни праці виробничого середовища, підвищення імунного рівня охорони праці, заходів по запобіганню та профілактиці виробничого травматизму, безпечній експлуатації будівель і споруд, запобіганню пожежам.
  9. Поновлювати локальний лікарський формуляр сучасними препаратами.
  10. Здійснювати заходи по раціональному використанню б'юджетних коштів, енергозбереженню, раціональному використанню медикаментів.
  11. Залучати позаб'юджетні кошти (гуманітарна допомога, добровільні пожертви, спонсорська допомога, допомога від населення) для покращення матеріально-технічної бази лікарні.
  12. Неухильно дотримуватися положень Закону України «Про психіатричну допомогу».

                         По другому питанню:

  1. Неухильно виконувати вимоги Закону України «Про звернення громадан».
  2. Головному лікарю регулярно проводити особистий прийом громадян згідно із графіком.
  3. Вживати заходів щодо вирішення питань, порушених у зверненнях, не допускати повторних звернень за одним питанням.
  4. Особливо уважно ставитися до вирішення проблем, з якими звертаються учасники та інваліди війни, учасники антитерористичної операції і бойових дій, сім'ї Героїв  Небесної Сотні, інваліди І, ІІ, ІІІ груп,  ветерани праці, багатодітні сім'ї, одинокі матері, особи які постраждали на ЧАЕС, переселенці із зони проведення атитерористичної операції.
  5. Проводити щоквартальний аналіз звернень громадян, систематизувати і узагальнювати порушені у листах та скаргах пропозиції, зауваження, що стосуються особистих проблем громадян, враховувати їх у практичній роботі.

 

 


Читайте також