ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Кабінет пацієнта
Будь-ласка авторизуйтесь або зареєструйтесь
Телефони гарячих ліній
Урядова
1545
Міністерство охорони здоров'я
0-800-801-333
Тернопільська ОДА
097 828-75-27
Департамент ОЗ Тернопільської ОДА
0352 52-10-71
Новини
12:20, 14 червня 2022
В умовах війни, як і у мирний час, кров, її компоненти і препарати вкрай необхідні закладам охорони здоров’я. Донорська кров може врятувати пацієнтів онкологічних, хірургічних й опікових відділень у ц..
12:07, 01 червня 2022
До Дня захисту дітей #МОЗ України розповідає, як із медичною системою взаємодіють діти та які послуги можуть отримати та отримують діти для підтримання власного здоров’я та гармонійного розвитку.
10:25, 31 травня 2022
Кожна година, день, місяць та рік без сигарет — крок до покращення здоров’я. Кинути курити — важливе рішення і шанс прожити довге життя з меншою шкодою для здоров’я. Усі види сигарет шкідливі однаково..
всі новини

Отримали у застосунку Дія повідомлення «Сертифікат про вакцинацію недоступний» чи «На жаль, сталася помилка»?

Отримали у застосунку Дія повідомлення «Сертифікат про вакцинацію недоступний» чи «На жаль, сталася помилка»? Міністерство охорони здоров'я України надає алгоритм, що робити, якщо в Дії не відображаються дані про вакцинацію проти COVID-19?
▪Переконайтеся, що використовуєте останню версію застосунку «Дія». Якщо ні — оновіть його.
▪Не допомогло? Звертайтеся до служби підтримки додатку. За посиланням➡ https://bit.ly/3HNDFze
 
можна знайти інформацію про найпоширеніші проблеми з генеруванням сертифікатів у Дії та алгоритми їх усунення.
▪Варто пам'ятати, що інформація про щеплення може бути некоректно внесена до Електронної системи охорони здоров’я. Це може бути причиною, що вищезазначені дії не допомогли згенерувати сертифікат. Щоб це виправити, потрібно звернутися до свого сімейного лікаря або до лікаря, який провів вакцинацію і вніс ваші дані в цю систему. Він має перевірити правильність внесених у реєстр даних.

Читайте також