ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Кабінет пацієнта
Будь-ласка авторизуйтесь або зареєструйтесь
Телефони гарячих ліній
Урядова
1545
Міністерство охорони здоров'я
0-800-801-333
Тернопільська ОДА
097 828-75-27
Департамент ОЗ Тернопільської ОДА
0352 52-10-71
Новини
всі новини

Отримати е-лікарняний з причини COVID-19 або грипу телефоном: як це працює?

Отримати е-лікарняний з причини COVID-19 або грипу телефоном: як це працює?
◾Коли звертатися до лікаря?
Коли у пацієнта з’явилися симптоми COVID-19, грипу або застуди. У телефонному режимі або через інший засіб зв'язку хворий може отримати від лікаря рекомендації щодо лікування.
◾Що робити після того, як пройшло 5 днів?
▪Якщо після 5-денного лікування вдома самопочуття стабілізувалося — робити нічого не потрібно. Інформація автоматично завантажиться, та е-лікарняний в Електронному реєстрі листків непрацездатності буде закрито. Що таке е-лікарняний — за посиланням https://bit.ly/3oBqQkc
 
▪Якщо хвороба триватиме довше, пацієнт має звернутися до лікаря для особистого огляду та можливого подовження строку своєї непрацездатності.
◾Що робити, якщо самопочуття погіршилося на 1–4 день?
Обов'язково звертатися до лікаря на особистий прийом.
Слід пам'ятати, що у випадку відкриття е-лікарняного, зокрема й через дистанційне звернення, пацієнт має отримати відповідне смс-сповіщення. Якщо воно не надійшло, перевірте на сайті Пенсійного Фонду України (Портал електронних послуг) https://portal.pfu.gov.ua/
 
, чи стоїть позначка біля пункту «Надаю згоду на отримання sms-повідомлень від ПФУ на номер мого мобільного телефону».

Читайте також