ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Кабінет пацієнта
Будь-ласка авторизуйтесь або зареєструйтесь
Телефони гарячих ліній
Урядова
1545
Міністерство охорони здоров'я
0-800-801-333
Тернопільська ОДА
097 828-75-27
Департамент ОЗ Тернопільської ОДА
0352 52-10-71
Новини
всі новини

Лікарі-методисти КНП «Тернопільський обласний центр громадського здоров’я» Ірина Гричук та Наталія Бугера взяли участь в тренінгу «Ефективні медіа кампанії у сфері контролю над тютюном»

29 грудня в м. Києві відбувся тренінг «Ефективні медіа кампанії у сфері контролю над тютюном».
У заході взяли участь регіональні представники обласних центрів громадського здоров’я Тернопільщину делегували лікарі-методисти КНП «Тернопільський обласний центр громадського здоров’я» Ірина Гричук та Наталія Бугера.

Тренінг проводився за ініціативи ГО «Центр громадянського представництва «Життя» спільно з Національним ЦГЗ в м.Києві.
З привітальним словом виступили заступник генерального директора ЦГЗ МОЗ України Владислав Збанацький та одна з координаторів національної антитютюнової інформаційної кампанії «Тютюновий дим – невидимий вбивця», виконавча директорка ГО «Життя» Лілія Олефір.
Йшлося про те, що «ефективні медіа-кампанії є фундаментальною частиною комплексної стратегії у сфері контролю над тютюном та найбільш рентабельним способом змінити соціальні норми та поведінку стосовно тютюну». Зазначено, що в Україні це перша національна інформаційна антитютюнова кампанія такого рівня.

В програмі заходу розглядалися питання: «Важливість контролю над тютюном, РКБТ ВООЗ, MPOWER Державна політика щодо контролю над тютюном в Україні», «Шкідливий вплив тютюнових виробів на здоров’я» (зокрема електронних сигарет та тютюнових виробів для нагрівання), «Відмова від куріння», «Роль та ефективність медіа кампаній з контролю над тютюном і міжнародний досвід», «Медіа-адвокаційні кампанії у сфері контролю над тютюном», «Характерні риси ефективної антитютюнової медіа кампанії», «Планування медіа кампанії. Мета, цільова аудиторія та ресурси при розробці медіа кампанії», «Робота з соціальними медіа», а також «Оцінка медіа кампаній» та інші питання.

Читайте також