ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Селектор МОЗ щодо роботи контакт-центру з протидії поширенню COVID-19

У середу, 11 листопада, у МОЗ  проведено селектор за участі керівництв різних рівнів, департаментів охорони здоров’я, управлінь охорони здоров’я, головних державних лікарів регіонів.

Участь в нараді взяли: керівник апарату Тернопільської облдержадміністрації Світлана Беспоповцева, головний спеціаліст відділу роботи із зверненнями громадян апарату Тернопільської облдержадміністрації Галина Подсаднюк, начальник Управління охорони здоров'я Тернопільської облдержадміністрації  Ольга Ярмоленко, заступник начальника - начальник відділу надання медичної допомоги населенню управління охорони здоров’я Тернопільської облдержадміністрації Тетяна Скарлош, Головний державний санітарний лікар Тернопільщини, в.о. директора ДУ «Тернопільський обласний лабораторний центр МОЗ України» Оксана Чайчук, заступник генерального директора (головного лікаря)  КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Тернопільської облради Ганна Мончак, завідувач санітарно-карантинного відділу ДУ «Тернопільський обласний лабораторний центр МОЗ України» Ірина Кулачковська, заступник генерального директора (головного лікаря)  КНП «Тернопільський обласний центр громадського здоров’я» Тернопільської обласної ради Олександр Савчук, головний спеціаліст з питань сімейної медицини відділу надання медичної допомоги населенню управління охорони здоров’я Тернопільської облдержадміністрації Марія Сельська та головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення та управління персоналом Ольга Опалюк.

Йшлося про роботу всеукраїнського контакт-центру Міністерства охорони здоров'я з протидії коронавірусній хворобі. А також щодо посилення заходів реагування на зростання захворюваності на COVID-19. 

Нагадаємо, як повідомлялось УОЗ раніше, всеукраїнський контакт-центр МОЗ з протидії поширенню COVID-19 розпочав роботу, власне, 2 листопада.

Контакт-центр працює цілодобово. Відтак, громадяни матимуть змогу  оперативно отримувати важливу інформацію та правильно протидіяти поширенню коронавірусної хвороби. На гарячу лінію за номером 0 800 60 20 19 можна звертатись з питанням, що стосуються коронавірусної інфекції та організаційних моментів, пов'язаних з лікуванням. 

Запуск даного окремого контакт-центру має стати системою прямого зв’язку з державою для усіх громадян та інституцій із метою посилення координації й організації заходів із протидії поширенню COVID-19 та з метою забезпечення громадян своєчасною та актуальною інформацією щодо перебігу гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

Завдання щодо створення єдиної всеукраїнської телефонної лінії з питань  COVID-19 також визначене постановою  ВРУ «Про заходи протидії поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) та захисту  всіх систем життєдіяльності країни від негативних наслідків пандемії та нових біологічних загроз», прийнятою 20 жовтня цьогоріч.

Впродовж наради з’ясовано ряд питань щодо дії самого контакт-центру, координації та можливостей реагування та реєстрації остаточних відповідей на питання у верифікованій системі контакт-центру тощо.

Йшлося про готовність визначених відповідальних осіб до співпраці для вирішення поставлених завдань та постійного реагування на звернення громадян.

Обговорено терміни вирішення питань стосовно звернень громадян.

Як зазначено, впродовж дії контакт-центру зареєстровано звернення щодо: діагностики та лікування COVID-19, можливості безкоштовного тестування, амбулаторного лікування, порядку самоізоляції, а також стосовно  укладання декларації з сімейним лікарем.

«Ми розуміємо завантаженість сімейних лікарів. Однак, маючи глибоку аналітику, бачимо недопрацювання саме сімейної ланки. Громадяни, які мають СОVID-19 або підозру не отримують належної консультації від сімейного лікаря. Це не йдеться про масове явище, але це неприпустимо» - заявлено впродовж селектору управлінцями МОЗ.

Загалом, проаналізовано структуру звернень на оновлений контакт-центр МОЗ - 0 800 60 2019.

Від початку роботу контакт-центр уже отримав 27 тисяч дзвінків.

Найкраще справляється зі зверненнями Одеська (38%), Чернігівська (40%), Івано-Франківська (44%) та Херсонська (55%) області.

  • Тернопільщина лише розпочала роботу зі зверненнями – прокоментувала очільник управління охорони здоров’я Ольга Ярмоленко. – На сьогодні, 11 листопада, маємо 16 звернень громадян області на гарячу лінію МОЗ. Доступ до CRM-системи контакт-центру отримано лише вчора. Визначено відповідальну особу щодо координації звернень та поетапний алгоритм реагування на них.

Наголошено на тому, що контакт-центр МОЗ працює цілодобово.

Усі звернення фіксуватимуться та реєструватимуться 150 операторами у верифікованій програмі - CRM-системі, яка автоматично буде надсилати копію у МОЗ та у відповідний регіон (у разі, якщо в оператора немає відповіді на ваше питання). Для більш детального вивчення питання надано часове обмеження - до 48 годин. 

Лінія для дзвінків є безкоштовною. 

Номер телефону – 0 800 60 20 19. 

Читайте також