ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Кабінет пацієнта
Будь-ласка авторизуйтесь або зареєструйтесь
Телефони гарячих ліній
Урядова
1545
Міністерство охорони здоров'я
0-800-801-333
Тернопільська ОДА
097 828-75-27
Департамент ОЗ Тернопільської ОДА
0352 52-10-71
Новини
всі новини

Усі звернення з області до національного контакт-центру з питань COVID-19 – опрацьовані оперативно

Про це повідомила начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату Тернопільської ОДА Людмила Сух під час сьогоднішньої селекторної наради МОЗ у режимі відеоконференцій ZOOM.

Тернопільщину на нараді представляли: начальниця Управління охорони здоров'я Тернопільської облдержадміністрації Ольга Ярмоленко, заступниця начальниці Лідія Чайковська, головний спеціаліст відділу надання медичної допомоги населенню УОЗ ТОДА з питань сімейної медицини Марія Сельська, а також начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату Тернопільської ОДА Людмила Сух.

Впродовж селекторної наради обговорено питання, пов’язані із забезпеченням ефективної роботи національного контакт-центру з протидії поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

Йшлося і про роботу відповідальних осіб на місцях, які під’єднані до CRM-cистеми та надають компетентні відповіді заявникам.

Проінформовано, що наразі контакт-центром МОЗ вже надано більше 350 медичних консультацій. Планується, що після аналізу запитів буде збільшено кількість медичних працівників, залучених у віддалених консультаціях.

З початку роботи за номером уже звернулося майже 100 тисяч громадян.

- У системі зареєстровано 67 звернень громадян з області. Усі вони опрацьовані – повідомила Людмила Сух.

Нагадаємо, що контакт-центр із протидії поширенню COVID-19 Міністерства охорони здоров’я України працює за єдиним безкоштовним номером 0-800-60-20-19 з 2 листопада 2020 року. Додамо, що до роботи всеукраїнського контакт-центру задіяно 150 операторів, які працюють зі зверненнями громадян. Якщо їм необхідно буде уточнити інформацію, - таке звернення вони реєструють у відповідній CRM-системі, яка автоматично надсилає його на розгляд до відповідного органу влади. А після отримання необхідної інформації оператори зв’язуються із заявником, щоб її озвучити.

Такий алгоритм роботи пов'язаний передусім з тим, що зростає запит в інформації щодо COVID-19, зокрема проведення безкоштовного тестування, надання невідкладної допомоги, забезпечення самоізоляції тощо.

Як наголосила начальниця управління охорони здоров’я ТОДА Ольга Ярмоленко, зважаючи на те, що МОЗ України запровадило новий сервіс надання віддалених консультацій через національний контакт-центр із питань протидії поширенню COVID-19, питання від громадян будуть частішати і розширюватися.

На сьогодні, більшість питань пов’язані саме з діагностики та тестування на COVID-19.

- Тернопільщина оперативно і в повному обсязі опрацьовує звернення громадян на контакт-центр МОЗ з питань коронавірусу – додала вона.

 


Читайте також