Телефони гарячих ліній
Урядова
1545
Міністерство охорони здоров'я
0-800-801-333
Тернопільська ОДА
097 828-75-27
Департамент ОЗ Тернопільської ОДА
0352 52-10-71
Новини
16:39, 11 листопада 2024
18:33, 06 листопада 2024
12:12, 03 листопада 2024
всі новини
Отримати е-лікарняний з причини COVID-19 або грипу телефоном: як це працює?
16:42, 13-02-2022
Отримати е-лікарняний з причини COVID-19 або грипу телефоном: як це працює?
Коли звертатися до лікаря?
Коли у пацієнта з’явилися симптоми COVID-19, грипу або застуди. У телефонному режимі або через інший засіб зв'язку хворий може отримати від лікаря рекомендації щодо лікування.
Що робити після того, як пройшло 5 днів?
Якщо після 5-денного лікування вдома самопочуття стабілізувалося — робити нічого не потрібно. Інформація автоматично завантажиться, та е-лікарняний в Електронному реєстрі листків непрацездатності буде закрито. Що таке е-лікарняний — за посиланням https://bit.ly/3oBqQkc
Якщо хвороба триватиме довше, пацієнт має звернутися до лікаря для особистого огляду та можливого подовження строку своєї непрацездатності.
Що робити, якщо самопочуття погіршилося на 1–4 день?
Обов'язково звертатися до лікаря на особистий прийом.
Слід пам'ятати, що у випадку відкриття е-лікарняного, зокрема й через дистанційне звернення, пацієнт має отримати відповідне смс-сповіщення. Якщо воно не надійшло, перевірте на сайті Пенсійного Фонду України (Портал електронних послуг) https://portal.pfu.gov.ua/
, чи стоїть позначка біля пункту «Надаю згоду на отримання sms-повідомлень від ПФУ на номер мого мобільного телефону».
Рекомендувати:
Читайте також
ПІДПИШІТЬСЯ
на розсилку
та отримайте актуальну інформацію