ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Кабінет пацієнта
Будь-ласка авторизуйтесь або зареєструйтесь
Телефони гарячих ліній
Урядова
1545
Міністерство охорони здоров'я
0-800-801-333
Тернопільська ОДА
097 828-75-27
Департамент ОЗ Тернопільської ОДА
0352 52-10-71
Новини
всі новини

Як залишити скаргу при відмові у безоплатному лікуванні?

#япацієнт

Лікарня надає медичну допомогу за договором із НСЗУ? А у пацієнтів вимагають купувати ліки, які є в Національному переліку основних лікарських засобів, або наполегливо радять сплатити за медичні послуги, які покриває Програма медичних гарантій? Знайте — це порушення прав пацієнта. Не залишайте це в собі. Залишайте скаргу! Тепер детальніше????

????Спочатку поцікавтеся у медичного працівника, в чому причина необхідності сплачувати за медичні послуги, гарантовані Програмою медгарантій. Ви також можете звернутися до керівника медичного закладу за роз’ясненням.
❓Як залишити скаргу НСЗУ при відмові у безоплатному лікуванні?
???? через електронну форму на сайті: http://surl.li/cfabt;
????за телефоном контакт-центру 16-77.
❗До речі, подати звернення до НСЗУ може або сам пацієнт, або його уповноважена особа. Якщо звернення подає уповноважена особа, потрібно надати документ, який підтверджує право подавати звернення від імені пацієнта.

✅Загальні рекомендації щодо подачі звернення про порушення прав пацієнта:
????Зазначте прізвище, ім’я та по батькові пацієнта, дату народження (в форматі день, місяць, рік народження) і зазначте дату події, яка сталась з пацієнтом.
????Правильно вкажіть назву лікарні. Якщо маєте змогу, додайте код ЄДРПОУ — його легко знайти в інтернеті.
????Напишіть посаду, прізвище, ім’я та по-батькові особи, яка вимагала оплату за медичні послуги, ліки чи інші матеріали.
????Детально опишіть ситуацію: які саме ліки у вас вимагають докупити. За можливістю зазначте суму коштів, яку вам довелось витратити, або яку з вас вимагали. За можливості, додайте копії чеків на ліки чи медичні послуги, які довелося придбати за власний кошт.
???? Вкажіть свої контакти, які допоможуть з вами зв’язатися: номер телефону, електронну адресу.

❗Переглянути статистику обробки скарг можна на дашборді НСЗУ “Інформація щодо ведення та опрацювання скарг, які подані до НСЗУ” http://surl.li/hfpwq. У 2023 році до НСЗУ надійшло 1880 скарг, з них понад 73% — мають виявлені порушення. За 165 скаргами права пацієнтів поновлено, за майже 600-ма результатом є або початок претензійної роботи, або перенаправлення до розгляду за належністю.

Читайте також