ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Кабінет пацієнта
Будь-ласка авторизуйтесь або зареєструйтесь
Телефони гарячих ліній
Урядова
1545
Міністерство охорони здоров'я
0-800-801-333
Тернопільська ОДА
097 828-75-27
Департамент ОЗ Тернопільської ОДА
0352 52-10-71
Новини
всі новини

Найпоширеніші питання щодо дострокового скасування самоізоляції

1. Де мені пройти тестування на COVID-19?

Пройти ПЛР-тестування можна у багатьох лабораторіях, але не всі з них мають доступ до системи для внесення даних. На сайті Центру громадського здоров’я України є перелік лабораторій, які зможуть внести Ваш результат. Будьте уважні! Перевірте, чи є обрана Вами лабораторія у переліку.

Важливо, пам’ятайте, що результат ІФА-дослідження не є підставою для дострокового припинення самоізоляції.

2. Отримав результат кілька днів тому, коли мене знімуть?

Зазвичай зняття із самоізоляції відбувається протягом кількох годин, якщо не допущено помилки у даних. Вкажіть у лабораторії той номер телефону, на який було встановлено додаток. Якщо номер було вказано неправильно, лабораторія на ваше прохання може змінити запис у системі. Це стосується й інших даних.

3. Хто саме і коли скасовує самоізоляцію?

Відповідно до алгоритму, Центр як власник електронної системи надав доступ верифікованим лабораторіям та Міністерству цифрової трансформації. Внести дані в систему можуть тільки лабораторії. Міністерство цифрової трансформації як адміністратор додатку вивантажує дані в сервіс “Дій вдома”. Після вивантаження даних в додатку активується можливість вийти із самоізоляції.

4. Як відбувається зняття із самоізоляції в самому додатку “Дій вдома”?

Зняття із самоізоляції відбувається під час вивантаження персональних номерів телефону Міністерством цифрової трансформації в додаток “Дій вдома”. Тому слідкуйте, щоби номер, наданий Вами лабораторії, був саме тим, на який встановлено додаток. У іншому разі сервіс додатку не зможе Вас ідентифікувати. 

 5. Чи можу я безкоштовно протестуватися на ковід для скасування самоізоляції?

Завчасне припинення самоізоляції це добровільна процедура, тому зробити ПЛР-дослідження можливо власним коштом у лабораторії, що пройшла верифікацію та є в переліку на сайті Центра.

6. Лабораторія є у переліку, але мені відмовляють у тестуванні.

У перелік Центру внесено лабораторії, які пройшли верифікацію відповідно до наказу МОЗ, та мають право діагностувати на збудник хвороби COVID-19. На підставі цього верифікованим лабораторіям було надано доступ до системи для внесення результатів. Деякі із цих лабораторій з внутрішніх причин не мають змоги надавати платні послуги, однак це питання може бути врегульоване лабораторією.

7. Лабораторія запевнила, що може вносити дані, я заплатила за тест, однак із самоізоляції мене не знято і лабораторії в переліку, як виявилося, немає.

Деякі приватні лабораторії афішують свої послуги для зняття із самоізоляції, не маючи доступу до системи для внесення даних. Це вводить в оману населення, створює зайві непорозуміння та фінансові збитки для клієнта.

Обов’язково перевіряйте перелік лабораторій на сайті Центру. Якщо з Вами вже трапилася така ситуація, Ви повинні знати, що лабораторія у будь-який час за власним бажанням може пройти процедуру верифікації за наказом МОЗ № 722 та отримати доступ до системи. У іншому випадку, Вам доведеться здавати зразок повторно, обравши лабораторію із переліку. 

Важливо, пам’ятайте, що результат ІФА-дослідження не є підставою для дострокового припинення самоізоляції.

8. Отримав результат кілька днів тому, коли мене знімуть?

Зазвичай зняття із самоізоляції відбувається протягом кількох годин, якщо не допущено помилки у даних. Вкажіть у лабораторії той номер телефону, на який було встановлено додаток. Якщо номер було вказано неправильно, лабораторія на ваше прохання може змінити запис у системі. Це стосується й інших даних.

9. Хто саме і коли скасовує самоізоляцію?

Відповідно до алгоритму, Центр як власник електронної системи надав доступ верифікованим лабораторіям та Міністерству цифрової трансформації. Внести дані в систему можуть тільки лабораторії. Міністерство цифрової трансформації як адміністратор додатку вивантажує дані в сервіс “Дій вдома”. Після вивантаження даних в додатку активується можливість вийти із самоізоляції.

10. Як відбувається зняття із самоізоляції в самому додатку “Дій вдома”?

Зняття із самоізоляції відбувається під час вивантаження персональних номерів телефону Міністерством цифрової трансформації в додаток “Дій вдома”. Тому слідкуйте, щоби номер, наданий Вами лабораторії, був саме тим, на який встановлено додаток. У іншому разі сервіс додатку не зможе Вас ідентифікувати.

11. Чи можу я безкоштовно протестуватися на ковід для скасування самоізоляції?

Завчасне припинення самоізоляції це добровільна процедура, тому зробити ПЛР-дослідження можливо власним коштом у лабораторії, що пройшла верифікацію та є в переліку на сайті Центра.

12. Лабораторія є у переліку, але мені відмовляють у тестуванні?

У перелік Центру внесено лабораторії, які пройшли верифікацію відповідно до наказу МОЗ, та мають право діагностувати на збудник хвороби COVID-19. На підставі цього верифікованим лабораторіям було надано доступ до системи для внесення результатів. Деякі із цих лабораторій з внутрішніх причин не мають змоги надавати платні послуги, однак це питання може бути врегульоване лабораторією.

13. Лабораторія запевнила, що може вносити дані, я заплатила за тест, однак із самоізоляції мене не знято і лабораторії в переліку, як виявилося, немає.

Деякі приватні лабораторії афішують свої послуги для зняття із самоізоляції, не маючи доступу до системи для внесення даних. Це вводить в оману населення, створює зайві непорозуміння та фінансові збитки для клієнта.

Необхідну інформацію можна отримати в Центрі громадського здоров’я України та управлінні охорони здоров'я Тернопільської облдержадміністрації. Також працюють гарячі телефонні лінії для консультації з питань коронавірусної інфекції COVID-19. Громадяни можуть отримати відповіді з питань профілактики поширення інфекції чи надання медичної допомоги

  • Цілодобова «гаряча лінія» у  Тернополі: 098 441 59 81
  • «Гаряча лінія» на Тернопільщині: 067 720 65 56 
  • Стаціонарний номер телефону протягом робочого часу (0352) 52 26 13
  • Працюють «гарячі лінії» служб:
  • Держпродспоживслужби в Тернопільській області – (0352) 52 57 26, (0352) 52 49 82, 066 104 54 38, 067 682 16 66
  • ДУ «Тернопільський обласний лабораторний центр МОЗ України»  (0352) 25-19-93, 067 531 10 62
  • Оперативний черговий управління ДСНС – 067 351 07 03, 24-62-37​​​​​​​
  • Головне управління Національної поліції – 102.
  • Урядова гаряча лінія – 1545
  • Центр громадського здоров’я – 044 425 43 54
  • Міністерство охорони здоров’я – 0 800 505 201, 0 800 801 333.
  • Якщо у вас немає сімейного лікаря – 1687.

У доданому файлі - перелік лабораторій.

Інфоколаж - УОЗ


Читайте також