Найпоширеніші питання щодо дострокового скасування самоізоляції
1. Де мені пройти тестування на COVID-19?
Пройти ПЛР-тестування можна у багатьох лабораторіях, але не всі з них мають доступ до системи для внесення даних. На сайті Центру громадського здоров’я України є перелік лабораторій, які зможуть внести Ваш результат. Будьте уважні! Перевірте, чи є обрана Вами лабораторія у переліку.
Важливо, пам’ятайте, що результат ІФА-дослідження не є підставою для дострокового припинення самоізоляції.
2. Отримав результат кілька днів тому, коли мене знімуть?
Зазвичай зняття із самоізоляції відбувається протягом кількох годин, якщо не допущено помилки у даних. Вкажіть у лабораторії той номер телефону, на який було встановлено додаток. Якщо номер було вказано неправильно, лабораторія на ваше прохання може змінити запис у системі. Це стосується й інших даних.
3. Хто саме і коли скасовує самоізоляцію?
Відповідно до алгоритму, Центр як власник електронної системи надав доступ верифікованим лабораторіям та Міністерству цифрової трансформації. Внести дані в систему можуть тільки лабораторії. Міністерство цифрової трансформації як адміністратор додатку вивантажує дані в сервіс “Дій вдома”. Після вивантаження даних в додатку активується можливість вийти із самоізоляції.
4. Як відбувається зняття із самоізоляції в самому додатку “Дій вдома”?
Зняття із самоізоляції відбувається під час вивантаження персональних номерів телефону Міністерством цифрової трансформації в додаток “Дій вдома”. Тому слідкуйте, щоби номер, наданий Вами лабораторії, був саме тим, на який встановлено додаток. У іншому разі сервіс додатку не зможе Вас ідентифікувати.
5. Чи можу я безкоштовно протестуватися на ковід для скасування самоізоляції?
Завчасне припинення самоізоляції це добровільна процедура, тому зробити ПЛР-дослідження можливо власним коштом у лабораторії, що пройшла верифікацію та є в переліку на сайті Центра.
6. Лабораторія є у переліку, але мені відмовляють у тестуванні.
У перелік Центру внесено лабораторії, які пройшли верифікацію відповідно до наказу МОЗ, та мають право діагностувати на збудник хвороби COVID-19. На підставі цього верифікованим лабораторіям було надано доступ до системи для внесення результатів. Деякі із цих лабораторій з внутрішніх причин не мають змоги надавати платні послуги, однак це питання може бути врегульоване лабораторією.
7. Лабораторія запевнила, що може вносити дані, я заплатила за тест, однак із самоізоляції мене не знято і лабораторії в переліку, як виявилося, немає.
Деякі приватні лабораторії афішують свої послуги для зняття із самоізоляції, не маючи доступу до системи для внесення даних. Це вводить в оману населення, створює зайві непорозуміння та фінансові збитки для клієнта.
Обов’язково перевіряйте перелік лабораторій на сайті Центру. Якщо з Вами вже трапилася така ситуація, Ви повинні знати, що лабораторія у будь-який час за власним бажанням може пройти процедуру верифікації за наказом МОЗ № 722 та отримати доступ до системи. У іншому випадку, Вам доведеться здавати зразок повторно, обравши лабораторію із переліку.
Важливо, пам’ятайте, що результат ІФА-дослідження не є підставою для дострокового припинення самоізоляції.
8. Отримав результат кілька днів тому, коли мене знімуть?
Зазвичай зняття із самоізоляції відбувається протягом кількох годин, якщо не допущено помилки у даних. Вкажіть у лабораторії той номер телефону, на який було встановлено додаток. Якщо номер було вказано неправильно, лабораторія на ваше прохання може змінити запис у системі. Це стосується й інших даних.
9. Хто саме і коли скасовує самоізоляцію?
Відповідно до алгоритму, Центр як власник електронної системи надав доступ верифікованим лабораторіям та Міністерству цифрової трансформації. Внести дані в систему можуть тільки лабораторії. Міністерство цифрової трансформації як адміністратор додатку вивантажує дані в сервіс “Дій вдома”. Після вивантаження даних в додатку активується можливість вийти із самоізоляції.
10. Як відбувається зняття із самоізоляції в самому додатку “Дій вдома”?
Зняття із самоізоляції відбувається під час вивантаження персональних номерів телефону Міністерством цифрової трансформації в додаток “Дій вдома”. Тому слідкуйте, щоби номер, наданий Вами лабораторії, був саме тим, на який встановлено додаток. У іншому разі сервіс додатку не зможе Вас ідентифікувати.
11. Чи можу я безкоштовно протестуватися на ковід для скасування самоізоляції?
Завчасне припинення самоізоляції це добровільна процедура, тому зробити ПЛР-дослідження можливо власним коштом у лабораторії, що пройшла верифікацію та є в переліку на сайті Центра.
12. Лабораторія є у переліку, але мені відмовляють у тестуванні?
У перелік Центру внесено лабораторії, які пройшли верифікацію відповідно до наказу МОЗ, та мають право діагностувати на збудник хвороби COVID-19. На підставі цього верифікованим лабораторіям було надано доступ до системи для внесення результатів. Деякі із цих лабораторій з внутрішніх причин не мають змоги надавати платні послуги, однак це питання може бути врегульоване лабораторією.
13. Лабораторія запевнила, що може вносити дані, я заплатила за тест, однак із самоізоляції мене не знято і лабораторії в переліку, як виявилося, немає.
Деякі приватні лабораторії афішують свої послуги для зняття із самоізоляції, не маючи доступу до системи для внесення даних. Це вводить в оману населення, створює зайві непорозуміння та фінансові збитки для клієнта.
Необхідну інформацію можна отримати в Центрі громадського здоров’я України та управлінні охорони здоров'я Тернопільської облдержадміністрації. Також працюють гарячі телефонні лінії для консультації з питань коронавірусної інфекції COVID-19. Громадяни можуть отримати відповіді з питань профілактики поширення інфекції чи надання медичної допомоги.
- Цілодобова «гаряча лінія» у Тернополі: 098 441 59 81
- «Гаряча лінія» на Тернопільщині: 067 720 65 56
- Стаціонарний номер телефону протягом робочого часу (0352) 52 26 13
- Працюють «гарячі лінії» служб:
- Держпродспоживслужби в Тернопільській області – (0352) 52 57 26, (0352) 52 49 82, 066 104 54 38, 067 682 16 66
- ДУ «Тернопільський обласний лабораторний центр МОЗ України» (0352) 25-19-93, 067 531 10 62
- Оперативний черговий управління ДСНС – 067 351 07 03, 24-62-37
- Головне управління Національної поліції – 102.
- Урядова гаряча лінія – 1545
- Центр громадського здоров’я – 044 425 43 54
- Міністерство охорони здоров’я – 0 800 505 201, 0 800 801 333.
- Якщо у вас немає сімейного лікаря – 1687.
У доданому файлі - перелік лабораторій.
Інфоколаж - УОЗ