Правила звернень до лікаря
#ПовагаДоЛікаря
Якщо вам або вашим близьким знадобилася медична допомога - дотримуйтеся правил звернення до лікаря.
Найперший, до кого варто звернутися у разі поганого самопочуття, – це сімейний лікар, з яким укладена декларація. Саме він проведе первинний огляд і визначить лікування або випише направлення до вузькопрофільного спеціаліста. Також сімейний лікар скеровує на необхідні обстеження та аналізи.
Записуйтеся на прийом заздалегідь на зручний час і не створюйте живі черги. Для запису існують зручні медичні онлайн сервіси. Крім того, це можна зробити за телефоном у реєстратурі.
Якщо у вас хронічне захворювання, і дата чергової консультації у лікаря випадає на вихідні чи свято, варто узгодити візит завчасно та записатися на прийом.
Якщо потрібна дистанційна консультація, то необхідно заздалегідь домовитися про час та спосіб комунікації: робочий телефон чи особистий. Якщо лікар вибере особистий номер, то уточніть час та як йому зручніше спілкуватися: дзвінком чи перепискою.
Маючи особистий номер лікаря, поважайте його право на відпочинок – не телефонуйте після закінчення робочого дня чи у вихідний. В амбулаторії завжди є черговий медпрацівник, до якого можна звернутися по термінову допомогу. В екстрених випадках дзвоніть 103.
Тут ми писали про етику спілкування з медичними працівниками: https://cutt.ly/MwalaYxW.